18 października, wczesnym rankiem, uczniowie klasy VII i VIII b wraz z wychowawczyniami: panią Janiną Jezierską-Bobak, panią Marzeną Chrapkiewicz oraz pedagog - panią Justyną Podgórną, wyruszyli na dwudniową wycieczkę w Bieszczady.

Kilkugodzinną podróż umilały nam historie przewodnika bieszczadzkiego, który z zapałem opowiadał nam o zabytkach, florze i faunie ziemi bieszczadzkiej. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Zamek Kamieniec w Odrzykoniu oraz prawosławną cerkiew w Komańczy. Następnie wybraliśmy się na spacer po rezerwacie Prządki. Wieczorem udaliśmy się na zaporę w Solinie, gdzie płynęliśmy statkiem słuchając bieszczadzkich szlagierów.

Drugiego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na poszukiwanie żubrów nad Sanem. Największą atrakcją dla większości była wędrówka górska na Połoninę Caryńską, z której widoki zapierają dech w piesiach. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do największej w Polsce pijalni czekolady w Korczynie, gdzie mieliśmy okazję dowiedzieć się wszystkiego o tym przysmaku.

Zmęczeni, ale jakże szczęśliwi i pełni wrażeń, wróciliśmy późnym wieczorem do Bachowic.